2 Kasım 2012 Cuma

Pencereyi Açarken...


Gördüklerim, göreceklerimin bir yansıması. Şu an nasıl görüyorsam, öyle görmeye devam etmek için olanak sağlıyorum. 'Açılış' görüyor, paylaşım görüyor, birliktelik görüyor, fırsat görüyor, güzellik görüyor, sevinç görüyorsam, paylaşımı, birlikteliği, fırsatları, güzelliği ve sevinci açmaya başlıyorum demektir. 'Kapanış' görüyor, yalnızlık görüyor, düşmanlık görüyor, talihsizlik görüyor, kötülük ve umutsuzluk görüyorsam, yalnızlığı, düşmanlığı, talihsizliği, kötülüğü ve umutsuzluğu kendi halimle birlikte kendime kapatıyorum demektir. Açtığım ya da kapadığım an'da, pencerenin iki kanadı kavrıyıveriyor insan bedenimin belini; biri gördüklerimi devam ettirmek, ötekiyse gördüklerimin 'öyle' olmadıklarını göstermek üzere. Hangisini seçersem, bir yeni pencere daha açıyorum...
Bugün bu blog'la ilk penceremi 'açarken', paylaşımı, birlikteliği, fırsatları, güzelliği ve sevinci görüyorum. Beni selamlayan o iki kanadın da zannetiğimin çok ötesinde manaları olduğunu bilerek, kendimi 'Pencereme Açılanlara' bırakıyorum...

21:22,   02.11.2012






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder